تماس با دارالترجمه رسمی گاردین :

قابل توجه کلیه مشتریان عزیز ، لازم به ذکر است قبل از شروع همکاری و تماس با دارالترجمه رسمی گاردین ، موارد ذیل را به دقت مطالعه نماید.

قیمت ترجمه در دارالترجمه رسمی گاردین :

جهت «خوش آمدگویی»، در اولین سفارش ترجمه به شما 10 درصد تخفیف می دهیم.

با توجه به اینکه بسیاری از دفاتر ترجمه رسمی قیمت های پرت میگویند ما به شما تضمین میدهیم که ارزان ترین قیمت ها از آن ماست.

شما میتوانید اول از تمامی دفاتر استعلام قیمت بگیرید بعد با خیال راحت به دفتر ما مراجعه کنید و بگویید کمترین قیمتی که گرفتم فلان مبلغ بوده. ما خدمات ترجمه را با قیمتی پایین تر از کمترین قیمت استعلامی به شما ارائه میدهیم. ما ادعا نمیکنیم که قیمت هایمان رقابتی است بلکه عمل میکنیم.

کیفیت ترجمه :

کیفیت ترجمه به چه چیزی بستگی دارد؟

آنچه که سرنوشت شما را در مهاجرت و یا ادامه تحصیل تعیین میکند کیفیت و رسا بودن ترجمه است. آفیسری که در سفارت است نه شما را میشناسد نه فرد دیگری را. در واقع او صلاحیت شما را از میان سطور ترجمه هایی که ارائه میدهید احراز میکند. پس در انتخاب دفتر ترجمه کاردان بسیار دقت نمایید.

عوامل زیادی در تعیین کیفیت ترجمه وجود دارد که به شرح زیر به آنها اشاره میشود.

اول از همه، کیفیت ترجمه به عوامل ذهنی و عینی بستگی دارد. کیفیت متن نوشته شده اصلی یا زبان صحبت شده توسط گوینده و همچنین آموزش و صلاحیت مترجم.

ثانیاً ارتباط مستقیمی بین کیفیت ترجمه و ارائه زمان کافی برای مترجم برای ترجمه متن وجود دارد. سایر شرایط کاری مترجم نیز مهم است، مانند تهیه فرهنگ لغت خاص، امکان مشورت با مشتری در مورد هرگونه ابهاماتی که توسط مترجم مطرح شده است.

ثالثاً، کیفیت هر ترجمه شفاهی با آماده کردن مترجم در مورد موضوع ترجمه مشخص می شود.

رابعاً، کیفیت هر ترجمه شفاهی به میزان تسلط مترجم بر تکنیک ترجمه و آمادگی جسمانی و روانی آنها نیز بستگی دارد، زیرا هر مترجمی که ترجمه همزمان انجام می دهد به دلیل ماهیت تخصصی ترجمه همزمان باید در شرایط جسمانی و ذهنی خوبی باشد.

“دفتر ترجمه رسمی گاردین” تمام معیارهای ذکر شده در بالا را برآورده می کند. مترجمان با تجربه و با مهارت بالا شرایط کاری راحت دارند و فرصتی برای همکاری با مشتریان فراهم می شود که منجر به عملکرد عالی برای هر نوع ترجمه می شود. هر مترجمی در زمینه و تخصصی که بیشتر بر آن مسلط است کار می کند.

کیفیت مهم ترین معیار در انتخاب دارالترجمه است.

به نظر شما دارالترجمه ای که خدمات بی کیفیت ارائه می دهد تا چه زمانی می تواند در بازار باقی بماند؟

صادقانه بگویم، ما فکر نمی کنیم که آنها برای مدت طولانی در اطراف باشند! نیاز کلیدی مشتری کیفیت ترجمه است و ما کاملا آماده ایم تا این نیاز را برآورده کنیم.

این متنِ ترجمه شده است که شهرت مشتری را نشان می دهد، وجاهت وی را بهبود می بخشد و در نتیجه به موفقیت او کمک می کند. و گرچه حقیقتی تلخ است ولی ترجمه نامناسب نتایج کاملاً معکوس را به همراه دارد و درهای موفقیت را به روی مشتری میبندد.

تلفن: 5470926-0910    پشتیبانی شبانه روزی در واتساپ: 6863611-0935