مجله گاردین

دارالترجمه رسمی انگلیسی – ترجمه رسمی فوری تهران

دارالترجمه رسمی انگلیسی

مرکز تخصصی ترجمه رسمی فوری در تهران و شهرستان‌ها

پس از تماس با مشاورین مجرب دارالترجمه رسمی گاردین، همکاران ما راهنمایی‌های لازم جهت ترجمه رسمی، اعلام هزینه‌ها و هماهنگی ارسال پیک معتمد (پیک رایگان جهت دریافت و ارسال مدارک) را به شما اعلام می‌کنند.

جهت تسریع فرآیند ترجمه رسمی خود می‌توانید عکس یا اسکن مدارک خود را از طریق واتس‌اپ ارسال نمایند. امکان مراجعه به صورت حضوری به دارالترجمه نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میسر است

دارالترجمه رسمی انگلیسی

همانطور که می دانیم اولین گام در فرآیند قوانین خارجی، مهاجرت، سرمایه گذاری در خارج از کشور و یا تحصیل و بورسیه تحصیلی در دانشگاه های خارجی، ترجمه رسمی انگلیسی مدارک و مدارکی مانند کار، تحصیلات و تجربه شما می باشد. بنابراین انتخاب مترجم خبره و مجرب ضروری تلقی می شود.

بیش از دو دهه فعالیت مستمر و صدها مشتری وفادار ما در دارالتجمه مرکز ترجمه رسمی مرکز تهران، انتخاب شما را آسان کرده و اهداف شما را تسریع می بخشد.

خدمات ترجمه رسمی در تهران و شهرستانها

اگر قصد سفر به یکی از کشورهای انگلیسی زبان مانند ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا و … را برای تحصیل، سرمایه گذاری، تجارت، سرگرمی و … برای تکمیل مراحل درخواست، اخذ ویزا و … دارید. برای ترجمه رسمی در تهران نیاز به تائید محضری دارید. علاوه بر این، اگر مدارکی به زبان انگلیسی دارید، مثلاً گواهی دوره آموزشی که در انگلستان گذرانده اید و به معادل فارسی آن نیاز دارید، باید ترجمه رسمی از انگلیسی به فارسی را به دارالترجمه رسمی ارسال کنید.

ما کار شما را در یافتن یک دارالترجمه رسمی انگلیسی خوب، که در بهترین بازه زمانی و با قیمت مناسب سفارش شما را انجام دهد و در شلوغی کارهای بسیاری که باید انجام دهید و ترافیک و … از دغدغه‌ی شما بکاهد را آسان کردیم!

دارالترجمه رسمی گاردین با بیش از یک دهه تجربه در ترجمه رسمی انگلیسی و همچنین آمادگی پاسخگویی پرسش‌های شما درباره الزامات ترجمه رسمی و اسناد و مدارک قابل ترجمه، قیمت ترجمه رسمی انگلیسی و به صورت 24 ساعته در خدمت شما است. از طریق دارالترجمه رسمی مرکزی می‌توانید به سادگی سفارش ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک خود را ثبت نموده و اسناد و مدارک خود را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب (مطابق تعرفه مصوب) در کنار خدمات پیک معتمد رایگان انجام دهید و بدون هزینه‌ی اضافه درب منزل دریافت کنید. همچنین پاسخ تمامی سوالات و ابهامات خود را به صورت 24 ساعته از تیم پشتیبانی دارالترجمه مرکزی دریافت کنید.

دارالترجمه رسمی انگلیسی

ترجمه فوری تهران

اسناد و مدارکی که برای ترجمه رسمی باید به دارالترجمه رسمی انگلیسی بسپاریم

اگر بخواهیم مدارک و مدارک فارسی سفارت یا سازمانی در کشورهای انگلیسی زبان معتبر باشد و جنبه حقوقی و قانونی داشته باشد باید ترجمه رسمی و مجوز از قضات و وزارت امور خارجه اخذ شود. به همین دلیل، لازم است آنها را به یک دارالترجمه رسمی انگلیسی ارسال کنید. البته لازم به ذکر است که ارائه ترجمه به دلیل الزامات قانونی و مقرراتی در همه موارد یکسان نیست. به عنوان مثال، زمانی که ارتباط با یک دانشگاه یا یک شرکت بخشی از مقدمه است، ممکن است نیازی به ترجمه حقوقی مدارک و مدارک خود نداشته باشید، اما در هنگام ورود به مدارک حقوقی و جنبه های حقوقی و حقوقی، حتما به ترجمه حقوقی مراجعه کنید. اسناد و مدارک خودتان آن را به زبان انگلیسی انجام دهید.

برخی از این اسناد و مدارک عبارتند از:

  • مدارک شناسایی اعم از شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، سند طلاق و ازدواج، سند ملک و یا خودرو و …
  • مدارک علمی و دانشگاهی اعم از ریزنمرات، دانشنامه، گواهی رتبه تحصیلی و …
  • اسناد و مدارک شرکتی و حقوقی اعم از اساسنامه، روزنامه رسمی، متون حقوقی شرکت ها و …

برخی از اسناد برای آن که امکان ترجمه رسمی پیدا کنند الزاماتی دارند. به عنوان نمونه برای آن که مترجم رسمی انگلیسی بتواند دانشنامه شما را که از یک دانشگاه دولتی اخذ شده ترجمه نماید لازم است که کد صحت آن از سامانه سجاد وزارت علوم اخذ شده باشد.

هزینه ترجمه رسمی اسناد به انگلیسی

قیمت خدمات ترجمه رسمی اسناد به انگلیسی و مدارک به زبان انگلیسی سالانه از طریق فهرست بهای مترجمان رسمی اداره کل اسناد و قوه قضائیه به کلیه دارالترجمه های رسمی ابلاغ می شود که ملزم به رعایت آن هستند. کلیه قیمت های مرکز ترجمه رسمی بر اساس لیست قیمت مصوب می باشد. بدیهی است در صورت توافق طرفین و ارائه گزارش هزینه دارالترجمه، دارالترجمه ها می توانند هزینه های اضافی را برای ارائه خدمات اضافی دریافت کنند.

دریافت تایید سفارت کشور های انگلیسی زبان

لزوم دریافت مهر تایید سفارت با توجه به نوع مدرک و سفارت کشور مورد نظر متفاوت می‌باشد. پس از اطمینان از لزوم دریافت مهر تایید سفارت باید از پیش نیاز آن سفارت جهت تایید مدرکتان مطلع شوید. برای دریافت مهر تایید سفارت ها معمولا به یکی از دو مهر تایید وزارت دادگستری و امور خارجه نیاز دارید. تعدادی از کشور ها هم هستند که سخت گیری بیشتری در این زمینه دارند، همانند سفارت استرالیا که تنها مدارکی را تایید می‌کند که توسط مترجمان داری مهر ناتی (NAATI) مانند دارالترجمه رسمی مرکزی آنرا ترجمه کرده باشند.

برای اطلاعات بیشتر در باره ترجمه رسمی انگلیسی با مهر ناتی با مشاوران ما تماس بگیرید:

برخی نکات درباره هزینه ترجمه رسمی

قیمت ترجمه رسمی در دارالترجمه مرکز تهران با نرخ قبولی یکسان بوده و تفاوتی با سایر مراکز ترجمه رسمی ندارد. اما کیفیت کارهایی که در این شرکت ارائه می دهیم مانند کیفیت و سرعت ترجمه و تحویل رایگان مطمئن این مجموعه مواردی است که ما را از سایر شرکت های ترجمه متمایز می کند.
هزینه ترجمه اسناد دادگاه مهر و موم شده معادل هزینه ترجمه هر سند به اضافه هزینه مهر و بارکد دادگاه و خدمات ترجمه می باشد. در این زمان هزینه کل تمبر دادگاه 66 هزار تومان است.
در صورت نیاز از وزارت امور خارجه تاییدیه بگیرید، هزینه تمبر وزارت امور خارجه برای ترجمه های شما در حال حاضر 10000 تومان است. توجه به این نکته ضروری است که تا زمانی که مهر عدالت نباشد، مهر روابط خارجی وجود ندارد.
در حال حاضر هزینه تمبر دادگستری و وزارت امور خارجه در مجموع 75 هزار تومان است.
هزینه ترجمه رسمی مدارک تحصیلی درج شده در این لیست معادل هزینه ترجمه رسمی مدارک تحصیلی اعم از دیپلم، دیپلم و … معادل 45 هزار تومان مصوب می باشد. برای هزینه های ترجمه سایر مدارک تحصیلی مانند ریز نمرات، گواهینامه ها و دیپلم به جدول بالا مراجعه کنید. به طور خلاصه می توان گفت که هزینه ترجمه مدارک تحصیلی از 15 هزار تومان تا 45 هزار تومان است.
نرخ ترجمه رسمی مدارک تحصیلی تایید شده 45 هزار تومان است که جزئیات آن در جدول بالا آمده است.
هزینه ترجمه رسمی مدارک در 2 فاکتور محاسبه می شود: برخی از مدارک در یک برگه ترسیم می شوند، مثلاً مدارک تحصیلی یا گواهی تحصیلی، هزینه ترجمه به ازای واحد محاسبه می شود و برخی مدارک دیگر ترسیم می شود. تا به صورت یک ترم مثلا یادداشت ها، هزینه های ترجمه رسمی که ترم هم هستند محاسبه شده است.

دفتر ترجمه رسمی در تهران به مدیریت سایت گاردین

خدمات دارالترجمه رسمی گاردین

سرعت ترجمه رسمی آنلاین را تجربه کنید! در مدت کوتاهی با تایید مهر دادگستری و امور خارجه و سفارتخانه ها
خدمات ترجمه رسمی آنلاین به تمامی زبان ها 7 روز هفته برای تهران و شهرستان ها
علاوه بر سرعت و سهولت کار، با خدمات دریافت و ارسال رایگان مرکز ترجمه در امان باشید. پیک مطمئن رایگان در تهران و با ارسال رایگان در سراسر ایران

پست های برتر ما در مورد :

با ما در ادامه همراه باشید

بهترین دارالترجمه رسمی ایتالیایی در تهران از نظر شما مردم عزیز

در مورد دارالترجمه رسمی ایتالیایی در تهران باید خدمت شما عرض کنیم که در سال 1402 گاردین می باشد که شما میتوانید از طریق دکمه های تماس با ما با گاردین در ارتباط باشید

کلیک کنید
ترجمه غیر رسمی چیست؟ فرق بین رسمی و غیر رسمی چیست؟

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “دارالترجمه رسمی انگلیسی – ترجمه رسمی فوری تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *